Dziwny dzień.

Sobota, 18 listopada 2017 · dodano: 19.11.2017 | Komentarze 0

Budzę się,patrzę w okno i szok.Na dworze totalna lampa,oj dawno nie było takiego słońca.Już po godzinie 8 w miasto na zakupy i do zegarmistrza po zegarek teściowej.Żonka wybiera się na wieś więc od razu go weźmie.Jakoś trochę czasu zeszło zanim wróciłem do domu.A tam Niunia czeka i tupta w miejscu bo już dawno by pojechała tyle,ze ja miałem przy sobie dokumenty autka.Jeszcze podjeżdżamy wspólnie w jedno miejsce coś załatwić.Odpalam samochód i ... dupa.Odgłos jak w Mercedesie AMG.Padł układ wydechowy,który od kilku dni dawał znać o sobie.Szybko do pobliskiego Polmozbytu .., zrobili od ręki.Żona w drogę a ja z buta do domu bo ... rower czeka.Ale najpierw robimy wspólnie z Synem obiad.Zjedliśmy,umyliśmy naczynia i hulaj dusza Żony nie ma :).Wychodzę dopiero po godzinie 15 i po raz drugi w ciągu dnia ... dupa.Słońca nie ma,mnóstwo chmur i raptem cztery stopnie na termometrze.Jazda zygzakiem co chwilę zmieniając azymut bo na dodatek pojawił się wiatr.Żywego ducha na trasie gdzie spotykam przeważnie innych rowerzystów.Zaczęło momentalnie ściemniać się a wiatr przybrał na sile więc wracam do domu.Wyjechałem na otwartą przestrzeń i nagle łup dup,kilka metrów przede mną na jezdni ląduje dosyć duży konar,musiał sobie wisieć na pobliskich drzewach i czekać na mnie.Ufff,mało brakowało ... Powrót do domu prawie,że w ciemnościach.