Niespodzianka.

Niedziela, 26 listopada 2017 · dodano: 26.11.2017 | Komentarze 0

Ostatnio cieszyłem się z pogody a tu znowu przez ostatnie dwa dni padało.Dlatego od wczoraj cały czas sprawdzałem gdzie się tylko da jak będzie w niedzielę.Rano zerkam w okno i ... prognozy się sprawdziły.Jest nawet słońce ale najważniejsze,że jest sucho i raczej nie zanosi się na deszcz.Kierunek wschód do sąsiedniej gminy.Stojąc w szczerym polu sms do znajomej a za chwilę telefon od Niej.Tak jak przepuszczałem również roweruje.Krótkie pytanie gdzie jesteś i szok ... na horyzoncie z naprzeciwka majaczą dwie sylwetki rowerzystów w tym jedna na poziomce,to nie może być nikt inny tylko Dudysia i Nahtah ... Po krótkim przywitaniu i wymianie zdań,zmieniam dzisiejszą zamierzoną trasę i resztę "podróży" odbywamy we trojkę.Po drodze ... zonk,ale Nahtah szybko i sprawnie rrozwiązuje problem z rowerem Dudysii.Nie raz zdarzało nam się wspólnie jeździć więc tradycyjnie było mnóstwo śmiechu i gadania.Na "rozstaju" dróg spotykamy się z wcześniej umówionym Ich znajomym,również na poziomce.Chwila rozmowy i nasze drogi rozjeżdżają się.Oni w lewo ja w ... prawo,do domciu na gorący rosół z makaronem własnej roboty.Mniammm ... :)
ps.zdjęć nie ma bo nie załadowałem karty do aparatu ... :(