• Sprzęt Stary dobry byczek.

W sumie coś nowego.

Środa, 29 listopada 2017 · dodano: 29.11.2017 | Komentarze 1

Nigdy tak wcześnie o tej porze roku nie wychodziłem pojeździć.Już przed dziewiątą byłem w trasie.Jest ładnie,bezwietrznie i nawet słońce się pokazało.Kierunek północ,oblukać nową drogę p.poż nr 17,która lasami biegnie do Kliczkowa.Fajowa rzecz.Leśna autostrada jak nic.Szeroko,twardo,trochę długich aczkolwiek lekkich podjazdów.Dzięki niej można spokojnie dojechać do kilku ciekawych miejsc omijając ruchliwą drogę.W środku lasu ... zdziwko mnie chwyciło.Jak żyję,nigdy jeszcze nie widziałem w lesie ... RONDA .., myślę,że pomaga ono wszelakim służbom leśno - ratowniczym.Nie powiem,prezentowało się okazale.Po wyjechaniu na asfalty zakup słodkiej bułki w wiejskim sklepiku(zgłodniałem).Przy okazji napisane w messengerze pozdrowienia .., "od szalonego kolarza dla fajnej dziewuszki" plus fota z trasy i  ... powolny powrót do domu.Pogoda przednia.Ciekawe jak będzie jutro.Zapowiadają ponoć opady śniegu ...