• Temperatura -1.0°C

Tradycyjnie.

Środa, 13 grudnia 2017 · dodano: 13.12.2017 | Komentarze 1

Dziś właśnie skończyłem nocne zmiany.Jako,że ostatnie trzy tygodnie byłem na urlopie .., poszło mi nawet super a,że TRADYCYJNIE po ostatniej nocce nigdy nie śpię więc dziś również tak było.Rano autkiem po większe zakupy do kauflanda po czym szybko do domu a tam zamiana ciuchów na rowerowe i przed siebie.Na dworze zimnooo ale bez wiatru,błękitne niebo i słońce !!!!!!!,którego ostatnimi czasy strasznie brakowało.Kierunek wschodni do sąsiedniej gminy a konkretnie do miejscowości Lubków.W sumie dawno mnie tam nie było a chciałem pstryknąć parę fot znajdujących się tam ruin pałacu.Dla ciekawości powiem,że jeszcze pod koniec lat 70 - tych ubiegłego wieku mieszkali tam ludzie.Były to mieszkania tamtejszego PGR - u.Potem część mieszkańców wybudowała własne domy,reszta wyprowadziła się do miasta.W bardzo krótkim czasie "tubylcy" rozszabrowali piękny obiekt.Na dzień dzisiejszy totalny obraz nędzy i rozpaczy ... Po sesji zdjęciowej śmigam do Tomaszowa Bolesławieckiego zobaczyć następny ... pałac.Na szczęście nie jest w takim stanie jak wcześniej wspomniany,choć zabudowania folwarczne wyglądają już gorzej.Do niedawna można tam było wejść,obecnie teren szczelnie ogrodzony z mnóstwem tabliczek Teren prywatny.Jest szansa,że nie popadnie w ruinę.Po zerknięciu na zegarek doszedłem do wniosku,że pora wracać.Obiecałem zrobić obiad więc wypadałoby dotrzymać obietnicy ... :)