Nieplanowane.

Piątek, 19 stycznia 2018 · dodano: 20.01.2018 | Komentarze 0

Dzisiejsza jazda była kompletnie nieplanowana.W pracy ciężki dzień na dodatek przez ostanie kilka dni na przemian,to deszcz a to wiatr.Po powrocie z pierwszej zmiany wyjadanie z synem resztek obiadowych pozostałych z dnia poprzedniego.Nie było chęci na ugotowanie czegoś świeżego tym bardziej,że Żona była umówiona z koleżankami z pracy na wypad do japońskiej knajpki.Po "obiedzie" książka i słuchanie muzyki ale ileż można.Mimo ciemności za oknem postanowiłem wyjść trochę pojeździć.Wiadomo,że nie lubię wypuszczać się po zmroku zbyt daleko więc jazda po miejskich zadupiach.Zimno nie było,wiatr też gdzieś zniknął i nawet samochodów jakby mniej.Cisza,ciemność i spokój ... lubię to.W drodze powrotnej krótki postój w rynku przy budynku Ratusza co by pstryknąć sobie fotę przy jednej z dekoracji świątecznych.Poprosiłem o to mamuśkę z dwójką małych dzieci.Nie wiem czy to była blondynka,bo miała czapkę na głowie ale dałem Jej aparat z ustawionymi parametrami,wystarczyło tylko "pstryknąć".No ale co niektórzy nie potrafią .... brrrrr.Na dodatek zaczął padać drobny śnieg ... :)