• Sprzęt Stary dobry byczek.

Wietrzne esy floresy.

Środa, 31 stycznia 2018 · dodano: 31.01.2018 | Komentarze 1

Dziś skończyłem nocne zmiany to i tradycyjnie nie kładłem się ... spać.Po śniadaniu i kawie myślę sobie ... pojeżdżę.Nawet zbytnio nie oddaliłem się od miasta kiedy zaczęło wiać i to dosyć mocno.Rzucało mną na wszystkie strony,więc ... wróciłem w miasto.Na peryferiach przypomniałem sobie o miejscu,gdzie dawno mnie nie było.Kiedyś "za Niemca" nazywano je Las Miejski. Znajduje się przy trasie do Jeleniej Góry.Stare drzewa,mocno pofałdowany teren (sztucznie) jest efektem wydobywania jeszcze w XVIII ... złota.Jest nawet maleńki fragmencik murów starej kopalni (ostatnie zdjęcie).Najciekawszym obiektem,który jeszcze znajdował się tam pod koniec lat 60 - tych ubiegłego wieku był wysoki monument w kształcie krzyża do którego prowadziły szerokie schody z piaskowca.Poświęcono go mieszkańcom - żołnierzom Bolesławca,którzy zginęli na frontach I Wojny Światowej.Dziś pozostał po nim tylko jeden blok (z wykutą na nim postacią ludzika) i jeszcze jako tako wyglądające schody.Komu to przeszkadzało ... szkoda i żal ...

jotwu
| 16:05 czwartek, 1 lutego 2018 | linkuj Kawał historii rzetelnie przekazanej plus odnośne zdjęcia. Z przyjemnością będę zaglądał do Twoich wpisów a nie zapraszam do blogowej znajomości, ponieważ koncentruję się wyłącznie na bikerach ze Szczecina - łatwiej utrzymywać znajomość i wymieniać się informacjami. Pozdrawiam - Janusz

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa espot