avatar Ten blog rowerowy prowadzi sky1967 z miasteczka Bolesławiec. Mam przejechane 11169.20 kilometrów w tym 484.95 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.90 km/h i się wcale nie chwalę.

• Temperatura -3.0°C

Rześko,czyli tam i z powrotem ...

Piątek, 23 lutego 2018 · dodano: 23.02.2018 | Komentarze 1

Poranek słoneczny z błękitnym niebem.Na termometrze -12 (godzina 8.00).Koksem nie jestem więc siedzę w domu.Normalnie byczę się leżąc na kanapie z książką w ręku.Dopiero po obiedzie wychodzę pojeździć.Nadal słonecznie i raptem ... - 3 stopnie.Miała być jakaś tam pętla ale nic z tego nie wyszło.Po kilkunastu minutach zmarzły mi dłonie.Mimo zimowych,rowerowych rękawic nie czułem palców.Kilka razy musiałem zatrzymać się co by rozgrzać jakoś kończyny.Dojechałem do akwenu w Krępnicy,gdzie pstryknąłem fotkę i nawróciłem do domu.Gdyby nie problemy ze zlodowaciałymi paluchami byłaby spoko jazda.Jutro mus zawitać do "sportowego" poszukać ... narciarskich rękawic.Spotkany dziś w trasie szoszon powiedział,że pomagają.Tym bardziej,że sam ich używał ...