Zielono mi ...

Poniedziałek, 21 maja 2018 · dodano: 21.05.2018 | Komentarze 3

Przedpołudniowa mała pętla na granicy powiatu.Lubię okolice Lwówka Śląskiego ze względu na górki.Lepsze to niż płaszczyzny a i widoki są pierwszorzędne.W drodze powrotnej zaliczam piekarnię w Racidołkach Dolnych bo ... zgłodniałem.Kupuję świeżego czosnkowego palucha i dwie ... parówki.Szybko poszło,więc powoli kręcę sobie w kierunku Bolesławca.Wokół mnie soczysta zieleń,słonko przygrzewa i tylko gdyby trochę mniej wiało ... Przy okazji przetestowałem nowe spodenki z Decathlonu.Jak na budżetową odzież rowerową spisały się na pięć :)

nahtah
| 20:36 poniedziałek, 21 maja 2018 | linkuj Również napalamy się na decathlon, czas uzupełnić szafę, bo jeszcze trochę i nie będzie co włożyć.;)))
Dudysia
| 18:29 poniedziałek, 21 maja 2018 | linkuj Trzeba było chwilę poczekać i uderzyć na górkę to i kawa i coś do kawy by się znalazło :-)))
jotwu
| 16:37 poniedziałek, 21 maja 2018 | linkuj Uroczy krajobraz na zdjęciu. Do Decathlonu wybieram się po koszulki o mocnym kolorze lub jak mówi Kuba żarówiaste. Pytasz o mój aparat fotograficzny - jest to kolejna wersja Nikona.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czaso