WROCLOVE - 10.06.2018

Niedziela, 10 czerwca 2018 · dodano: 11.06.2018 | Komentarze 2

O godzinie 7.00,pod mój dom podjeżdżają autem Dudysia i Nahtah.Ładujemy moją maszynę na bagażnik i w drogę.Przed nami ... WROCŁAWSKIE ŚWIĘTO ROWERZYSTY.Podróż szybko się kończy i parkujemy przed zamkiem we Wrocławiu - Leśnicy.Przez przypadek(choć nie do końca)trafiamy na Dominikę,która jak się okazuje jest przewodnikiem Zlotu Gwiaździstego w tej dzielnicy.Jej zadaniem jest przeprowadzenie pokaźnej grupy rowerzystów na Plac Nowy Targ,gdzie o godzinie 12 rusza główny peleton.Z powierzonego zadania wywiązała się wyśmienicie.Przez prawie 20 km dosyć ostrej jazdy w kierunku Centrum miasta dotarliśmy wszyscy cali i zdrowi,obeszło się bez żadnych incydentów.A tam powoli zaczęli zbierać się uczestnicy.Nadjeżdżali ze wszystkich możliwych kierunków,by o godzinie 12.15 ruszyć w trasę,która biegła centralnymi ulicami Wrocławia a metą był Park Tołpy,gdzie czekał nas rowerowy piknik.Ludzi i rowerów mnóstwo.Stoiska,kramy a w nich jedzenie,picie,słodkości i inne różności.Darmowi serwisanci do których kolejki były masakrycznie długie,wystawcy rowerów i gadżetów a na scenie coś tam przygrywało live.Połazili,zobaczyli,pojedli i popili więc powolutku zaczęliśmy się zbierać.Przed nami samodzielny powrót na parking do auta.Nie powiem obawiałem się ale dojechaliśmy bezproblemowo i nawet nie zgubiliśmy się.Po drodze zahaczamy jeszcze o Ostrów Tumski i obowiązkowo Most Zakochanych z tysiącami kłódek,przypiętych do balustrady.W drodze powrotnej do Bolesławca bez większych przygód,trochę A4 więcej chyba DK 94.W Środzie Śląskiej wjechaliśmy w burzę.Gorzej to wyglądało niż faktycznie było,przynajmniej rowery spłukało.Przyjeżdżamy do Bolesławca koło godziny 20 a tu moja Żona,czeka na nas ze smaczną niespodzianką ... Wrocław ... było świetnie !!! Nawet te 30 stopni w cieniu nie przeszkadzało.Za rok ponownie meldujemy się całą drużyną.Byłoby to moje trzecie święto i mam nadzieję,że się uda.Beato .., Darku .., dzięki za towarzystwo no i transport :)