Wolny dzień ...

Środa, 25 lipca 2018 · dodano: 25.07.2018 | Komentarze 5

Do obiadu w Legnicy,syn wyczaił jakieś promocje w decathlonie choć w sumie większe zakupy zrobiliśmy w Auchan.Po południu oglądanie rzeźni na dzisiejszym etapie TdF.Dopiero wczesnym wieczorem,kiedy temperatura już zelżała uciekłem z domu trochę pojeździć.Miało być inaczej ale nie chciałem zbytnio powtarzać trasy z dnia wczorajszego,więc pojechałem w całkowicie inne rejony.Częściowo znane aczkolwiek zawsze można coś zmodyfikować i pojechać innym ścieżkami.Dziś właśnie chciałem to zrobić ale po kilkuset metrach musiałem zawrócić .., powód - na polnej drodze dopadła mnie chmara jakiś "bzyków",który atakowały jak głupie.Z planu nic nie wyszło,dlatego po swoim wcześniejszym śladzie zacząłem powoli kierować się w stronę Bolesławca ...

anka88
| 12:54 poniedziałek, 30 lipca 2018 | linkuj Jakie przyjemne widoki :)
sky1967
| 05:14 poniedziałek, 30 lipca 2018 | linkuj Janusz - Zgadłeś Kolego.Auchan i Decathlon umiejscowione tuż obok siebie podobnie jak w Szczecinie :).
jotwu
| 17:56 niedziela, 29 lipca 2018 | linkuj Całkiem ładne zdjęcia ale to dzięki słońcu, które nam tak dokucza. Czyżby na Twoim terenie Auchan był w pobliżu Decathlonu tak jak w Szczecinie ?
jotka
| 06:31 piątek, 27 lipca 2018 | linkuj Bzyki wnerwiają ;) ale w tym roku nas jeszcze nie dopadły ;)
nahtah
| 19:45 czwartek, 26 lipca 2018 | linkuj "Bzyki" latają 16km/h trzeba było przyspieszyć.;)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zasem