Zniechęcony.

Wtorek, 28 sierpnia 2018 · dodano: 29.08.2018 | Komentarze 4

Od rana trzymał mnie ... leń.Na nic nie miałem ochoty,nawet na rower a pogoda zachęcała.Jakieś tam zakupy spożywcze na mieście,potem kawa.Synowie zrobili obiad (pieczone ziemniaki plus skrzydełka z kuraka w marynacie miodowo ostrej) i jakoś zleciało.Potem wyro i oglądanie transmisji hiszpańskiej vuelty.No i dopiero wtedy dopadło mnie zniechęcenie,zniesmaczenie i wkurw.Ja się pytam,kto zatrudnił do komentowania Baranowskiego,no kto.Jaroński i Wyrzykowski są nie do pobicia w komentatorce choć ten pierwszy ostatnimi czasy zaczyna marudzić ale Baranowski ... porażka.Po kilkunastu minutach oglądania zmykam trochę pojeździć.Pogoda idealna,słońce,zero wiatru i temperatura 23 stopnie.Planu żadnego nie było,więc był i asfalt jak i leśne ścieżki,po których dawno nie śmigałem.Jeździło się tak fajnie,że nie zauważyłem ciemności,które szybko zapadały wokół mnie.Powoli zacząłem kierować się do domu ...
Panie Baranowski,dzięki Panu przestanę chyba oglądać transmisję z wielkich kolarskich tourów ... :(.

jotwu
| 07:48 piątek, 31 sierpnia 2018 | linkuj Tacy synowie to prawdziwy skarb. Potrawa z pewnością była wyborna. A co do lenistwa to nie ma co się sumitować, bo każdego co pewien czas dopada - wiem coś na ten temat.
anka88
| 19:56 środa, 29 sierpnia 2018 | linkuj Hehehe... duże znaczenie ma jednak to, kto komentuje wyścigi :). Kolo zachęcił Cię do jazdy :).
sky1967
| 10:31 środa, 29 sierpnia 2018 | linkuj MLJ - odnośnie pierwszej fotki myślę,że to raczej chyba resztki "młyńskich" zabudowań ,chociaż ... a w sprawie ES pozostaje wyłączyć fonię w tv i oglądać sam obraz ...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzepi