Jestem odludkiem.

Sobota, 22 września 2018 · dodano: 24.09.2018 | Komentarze 5

Do pracy na pierwszą zmianę,która praktycznie powinna być najlepszą w stosunku do drugiej lub trzeciej ale tak nie jest.Nie lubię gwaru,tych wszystkich ludzi,którzy coś wiecznie od człowieka chcą.Wolę być sam.Jest spokój,wiem co mam robić i robię to.Czyżbym był odludkiem ... ?

sky1967
| 06:33 wtorek, 25 września 2018 | linkuj Widzę,że jest nas trochę więcej.Może nie odludków,raczej tych,którzy cenią sobie "samotność".

Arnoldzik - Twoje ostatnie zdanie w komentarzu ... kradnę.Od dziś będzie u mnie w stałym użyciu :).

MLJ - zgadza się.To miejscówka nad Bobrem,który przepływa po sąsiedzku obok "mojego" zakładu.
mors
| 22:59 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj A jakże. Ni ciżby, ni motłochu. :)
jotka
| 19:35 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj Ja też nie lubię "gawiedzi" ........
Arnoldzik
| 13:50 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj Też tak mam... Zupełnie się tym nie przejmuję, bowiem większość problemów pochodzi od innych ludzi na których jesteśmy skazani czy nawet tylko z nimi przebywamy. Tak jak kiedyś ktoś powiedział, że najbardziej lubi przebywać sam ze sobą, ponieważ ma podobne zainteresowania ;)
Pozdrower ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mobse