Suprise !!!

Niedziela, 14 października 2018 · dodano: 14.10.2018 | Komentarze 5

Miało być dalej,ale późno wstałem.Dopiero o godzinie 9 wyjechałem z domu.Słonecznie i ciepło.Ponoć taka pogoda ma się utrzymać do przyszłego czwartku.Borami Dolnośląskimi do Kliczkowa.Kiedy wjechałem na asfalt do Osieczowa przyszedł sms.Za chwilę drynda telefon .., Dudysia zakomunikowała,że udają się w to samo miejsce co ... ja :).Więc czekam.Po pół godzinie zjawia się Dudysia i Nahtah ( z małymi przygodami ? hahaha ).Rzecz jasna śmiechom i rozmowom nie ma końca.Udajemy się wspólnie w pewne tajemnicze miejsce,gdzie to znajomi będą po raz pierwszy.Towarzyszą nam ... achy i ochy.Przyroda jest piękna i na dodatek dzisiejsza pogoda.W wiejskim sklepie małe zakupy i niestety nadchodzi czas rozstania .., Oni dalej a ja do domu na świeże,gorące ... pierogi.Fajnie było ... :)

Dudysia
| 19:19 poniedziałek, 15 października 2018 | linkuj Fajne spotkanie ,Jak zawsze było wesoło :)))Nareszcie miałam okazję zobaczyć to cudne miejsce ,ja mogłabym stamtąd nigdzie się już nie ruszać :)))
sky1967
| 06:10 poniedziałek, 15 października 2018 | linkuj nahtah - pierogi były mniam.Faktycznie dziwnie wyglądałeś bez garnka ;).
nahtah
| 20:11 niedziela, 14 października 2018 | linkuj Pierogi chodziły za mną do końca dnia i zero spania, będę śnić o pierogach.;)))

Moja jedna z nie licznych wycieczek bez garnka, czułem się dziwnie.;)))
jotka
| 15:56 niedziela, 14 października 2018 | linkuj Pięknie :) ostatnia fotka najlepsza :)))))))))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieuni