Przez przypadek ...

Niedziela, 21 października 2018 · dodano: 21.10.2018 | Komentarze 6

... wylądowałem dziś u szwagrowskiego.Po pracy i obiedzie chwila odpoczynku i na ... wybory.Potem spacer.W domu,Żona do laptopa i dokumentów a ja na rower.Niby był plan ale przejeżdżając koło domu szwagra zauważyłem towarzystwo szwendające się po obejściu.Było za późno na ucieczkę,więc dałem się zaprosić na herbatę i ciacho.Tak zeszło do godziny 19.Za oknem cicho,straszno,ciemno .., zmykam wreszcie do domu.Ale se dzisiaj pojeździłem,że ho ho ... (:.

jotwu
| 19:34 poniedziałek, 29 października 2018 | linkuj A mówią, że dla towarzystwa Cygan dał się powiesić - Tobie nie należy się dziwić.
Dudysia
| 15:24 niedziela, 28 października 2018 | linkuj Trzeba było zaprosić ... myślę ,że Szwagier ucieszyłby się z takiego zaproszenia ;-P
mors
| 09:49 sobota, 27 października 2018 | linkuj Następnym razem to Ty ich zaproś - na rowery. ;)
grigor86
| 20:05 niedziela, 21 października 2018 | linkuj Dalej chodź! Gdzie tam będziesz jeżdżał tym rowerem, kiedy zimno. Herbatkę wypijesz ciepłą i ciastko zjesz u ciotki, specjalnie dla ciebie upieczone :-)))
anka88
| 19:24 niedziela, 21 października 2018 | linkuj Hehe.. towarzystwo wygrało :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acpat