Coś zobaczyć.

Niedziela, 20 lutego 2022 · dodano: 20.02.2022 | Komentarze 0

Godzina 7.10 a ja już na nogach.Byłem wyspany,więc nie ma sensu gnić pod kołderką.Śniadanie i zabieram się za obiad.O 11 mam odebrać Żonę bo od piątku jest u swojej Matki a dziś ma dyżur covidowy(domowy) przy laptopie i telefonach.O 13 jesteśmy w domu,Ona do pracy a ja ... na rower.Jadę COŚ ZOBACZYĆ bo męczy mnie to od czwartku.Kiedy wychodziłem nie padało mimo,że niebo i chmury wyglądały tak jakby zaraz miał nastąpić koniec świata.No i cholera po kilku kilometrach jazdy .., nastąpił.Zaczęło wiać i padać.Mijający mnie kierowcy mieli trochę zdziwione miny widząc szaleńca na rowerze a ja parłem do wyznaczonego miejsca.Dojechałem wreszcie i zobaczyłem to co chciałem.Nawet zrobiłem fotki dokładnych godzin otwarcia.W przyszłym tygodniu tam muszę zawitać ale na spokojnie,nie tak jak dziś na wariackich papierach.Powrót do Bolesławca okrężną drogą.W butach i tak już mokro więc co mi tam.Będąc już w mieście obowiązkowo na myjnię bo rower wygląda tragicznie.A w domku na klatce schodowej zabieram się za kosmetykę maszyny.Smarowanie łańcucha również było.Wychodząca z mieszkania naprzeciw sąsiadka zagaduje,że chyba nie wybieram się na rower.Odpowiadam,że właśnie wróciłem.Jej mina była bezcenna haha.Jesteś hardcorem ... usłyszałem.Tak sobie myślę w duchu .., żaden tam ze mnie hardcore ...