Mam dość ...

Niedziela, 6 marca 2022 · dodano: 06.03.2022 | Komentarze 0

... tego rannego wstawania.Przecież jest niedziela,więc można by się było pobyczyć pod kołderką no ale to nie ze mną te numery.Od godziny 5 na nogach.Tak wędrowałem sobie między kuchnią a pokojami.Aż w końcu w południe powędrowałem do Rodziców,bo syn ma dzwonić a i na obiad też się załapałem.Będąc już w domu szybka zmiana ciuchów i zmykam na rower.Kilka kilometrów ścieżką rowerową do Iwin gdzie odbijam w lewo wskakując na "normalną" szosę w kierunku Lubkowa.Tam na rozstaju dróg krótka przerwa.Patrzę na stary dom ( który zawsze mi się podobał) i zrobiło się jakoś dziwnie na sercu.Część dachu zawaliła się.Co prawda od wielu lat stał opuszczony ale ,... Potem pomykam do Tomaszowa Bolesławieckiego gdzie przeskakuję przez główną DK 94 i bokami kieruję się do Bc.Robi się chłodno.Kiedy wyjeżdżałem z domu,wszelkie ustrojstwa pokazywały temperaturę trzy na plusie a po godzinie było jeden na minusie plus lekki wiatr.Do tego pełne zachmurzenie i deprecha co u niektórych jak nic.Ale do domu już niedaleko.Będąc pod blokiem zauważam na parkingu znajome auto.Żona wróciła ... :)