Wreszcie ... pogoda.

Środa, 13 kwietnia 2022 · dodano: 15.04.2022 | Komentarze 1

Po pracy,po obiadku mały wyjazd,gdzieś tam,ot po prostu.Ulicą Tysiąclecia dojeżdżam do ronda i tam wpadam na rowerową.Jak zawsze przy takiej pogodzie (jest19 stopni i słońce) robi się tam istny spacerniak.Dlatego w Kruszynie za wiatą rowerową skręcam w lewo i polną drogą udaję się w kierunku Tomaszowa.Delikatny ciepły wiatr a wokół mnie zielone pola,czym obsiane nie mam pojęcia,nie znam się.W jednym miejscu sadzą ziemniaki a tuż obok za miedzą spacerują sobie boćki.Obowiązkowo fota bo taki widok rzadko się zdaża.Wreszcie asfalt,przeskakuję przez krajówkę,kawałek przez miejscowość i kierunek dom.Spokojnym odcinkiem,takim w sumie bocznym kieruję się na Kolonię Kraśnik Górny.Tam w lewo i nowym asfaltowym dywanikiem na Kruszyn.Przecinam tę samą krajową i prawie jestem na rowerowej.A tam ... spokój.Całe łażące towarzystwo zniknęło,chyba ze względu na godzinę (była już prawie 20).Uśmiechnięty wjeżdżam do Bc.Po drodze podjeżdżam na myjnię,mus opłukać rower po śmiganiu na polnych bezdrożach ...