Ciężko jakoś.

Niedziela, 4 września 2022 · dodano: 04.09.2022 | Komentarze 0

Późno dziś wstałem.Dlatego chyba od początku ciężki dzień się zapowiadał.Żona daleko,na spotkaniu swojego wydziału po 27 latach od ukończenia uczelni.Spotykają się cyklicznie i podziwiam ich,po tylu latach nadal utrzymują kontakt.A ja no cóż, łażę po mieszkaniu nie bardzo wiedząc co ze sobą zrobić.Dopiero po godzinie 13 wychodzę z rowerem na spacer.Kawałek jadę rowerową ale już w Kruszynie uciekam z niej.Zbyt dużo przypadkowych rowerzystów jadących jak popadnie.Czy oni do cholery nigdy się nie nauczą !!! Przejazd koło pałacu i starych zabudowań PGR -u i kierunek Kraśnik.Najpierw Górny potem Dolny gdzie za cmentarzem skręcam w prawo.Po chwili jestem w Nowej Wsi gdzie za domem ludowym skręcam w lewo i kieruję się na Dąbrowę Bolesławiecką.Tam na rondzie w prawo i heja do Krępnicy.Coś się dzieje na sprzedanym bajorze,chaszcze od ulicy wykarczowane i stoją jakieś bloki betonowe w kształcie litery L.Przejazd przez Bolesławice i praktycznie jestem w mieście.Poruszam się bokami choć ruch nieznaczny.Na ul.Ogrodowej w czynnym sklepie kupuję piwo i kierunek dom.Trzeba się wziąć za obiad bo jakoś trochę zgłodniałem ...