Giro d' wiatr ...

Niedziela, 7 maja 2023 · dodano: 07.05.2023 | Komentarze 0

W samo południe ... obiad u Rodziców,naprawdę lekki a miałem ochotę na więcej (gołąbki z kiszonej kapusty).Po powrocie do domu,dwie godziny siesty coby wszystko poukładało się w brzuszku tak jak powinno.Kiedy już wszystko było ok wychodzę trochę pokręcić.Przez chwilę poruszam się rowerową ale już w Kruszynie uciekam z niej na asfalt.Kierunek Kol.Kraśnik Górny.Wieje jak w kieleckiem (bez obrazy mieszkańców tamtych rewirów).No i totalne zachmurzenie,o temperaturze nie wspomnę,raptem 9 stopni a mamy maj hehe.Mijając kolonię jadę w kierunku Tomaszowa.Tam przeskakuję przez główniejszą trasę i do Szczytnicy,zobaczyć coś i sprawdzić czy ... Będąc w miejscowości zatrzymuję się obok przydrożnego słupa na którym od wielu lat jest bocianie gniazdo.Kamerę nawet zamontowali.No i są klekoty,nawet para choć na zdjęciu widać jednego.Zacząłem stygnąć więc ruszam.Powrót do Tomaszowa a tam kieruję się do Warty Bolesławieckiej gdzie wskakuję na rowerową do Bolesławca.Powrót już z wiatrem w plecy.Myślę,że zdążę na ostatnie kilkadziesiąt kilometrów 2 etapu Giro D' Italia ... :)