Szczęśliwej drogi już czas ...

Niedziela, 4 czerwca 2023 · dodano: 04.06.2023 | Komentarze 0

Przed południem odwiozłem starszego na lotnisko do Wrocławia.O dziwo dobrze się jechało.Przeważnie są korki i wypadki a dziś spokój.Dlatego już o 14 byłem w domku.Pogoda bjutiful więc co .., przebieram się,trochę pompuję koła w rowerze i wypad z mieszkania.Wyjazd bokami z miasta.Przejazd przez Bolesławice a tam,na boisku przy Domu Ludowym Festa Bałkańska.
Wieczorem coś tam ma grać ale mnie bardziej interesują ... bałkańskie przysmaki.Odpuszczam sobie,bo po degustacji raczej prowadziłbym rower do domu a jeśli byłaby rakija to już klops.Dlatego jadę dalej choć unoszące się w powietrzu zapachy kuszą i to jak kuszą.Przed Krępnicą skręt z asfaltu i w las.Ciepło,słonecznie i ten zapach świeżo,ściętego drzewa.Coś pięknego.Mijam leśniczówkę Bukowy Las i techniczną wzdłuż A4.Po kilku kilometrach wyjeżdżam na asfalt.Kierunek Dobra gdzie jestem po kilkunastu minutach.Przejazd przez Oś.Przylesie i Kwiatowe (to już miasto) i kierunek centrum.W Rynku a w sumie w przy knajpianych ogródkach piwnych mnóstwo ludzi.Jest pogoda jest i szarańcza.Chwila moment i jestem w domu.Ledwo odstawiłem rower i pojawia się Żona,która wróciła z wioskowych wojaży ...