Gorączka sobotniej nocy ?

Sobota, 8 lipca 2023 · dodano: 08.07.2023 | Komentarze 0

Obudziłem się jak zawsze ... wcześnie.Zamiast kombinować trzeba było iść pojeździć.Tym bardziej,że wiedziałem jaka dziś będzie pogoda.Dopiero po godzinie 16 wylazłem z chałupy.Na termometrze 30 stopni !!! Przelot przez miasto i kierunek Bolesławice.Po drodze mijam Krępnicę i po chwili Dąbrowa.Na rondzie prosto i do Kraśnika Dolnego.Przejeżdżam estakadą nad A4,ruch aut niesamowity.Wjeżdżając do miejscowości parkuję przed sklepem gdzie kupuję picie i kawę mrożoną.Przez Kraśnik Górny poruszam się w kierunku Tomaszowa,gdzie w tamtejszym sklepie kupuję następną ... kawę.Chyba pomogła bo kręci się jakby lepiej.Po kilku kilometrach jestem w Warcie Bolesławieckiej.Tam wjazd na rowerową i już prosta droga do Boleslawca.Będąc na miejscu odwiedzam myjnię (którą mam po drodze) co by przepłukać napęd.Do domu niecały kilometr ale zawijam jeszcze do Stokrotki po piwo.Po chwili jestem w mieszkaniu a zaraz będzie powtórka 8 etapu TdF.Ponoć działo się dziś na trasie ...