Gorąca krew.

Sobota, 15 lipca 2023 · dodano: 15.07.2023 | Komentarze 0

Przebudzenie o 5.10 ... .Wstałem o 7.20 i od razu na szybkie zakupy bo później nic świeżego już nie kupię. Mimo,że już późno i pogoda szybko się rozkręca a ma być jeszcze gorzej o godzinie 9 wyjeżdżam z domu.Nie było żadnego pomysłu no bo pogoda,dlatego rowerową przed siebie.Przed Wartą Bolesławiecką telefon do Dudysi z życzeniami w dniu 18 - tych URODZIN.Okazuje się,że Nahtah również wypadł z chałupy pojeździć.Spotykamy się w Iwinach.Chwila rozmowy,wspólna fota i rozjeżdżamy się,każdy w swoją stronę.Odwiedzam sklep gdzie kupuję mrożoną kawę i na punkt widokowy w Iwinach,skąd fajna panorama.Do Teściowej i Żony miałem niedaleko ale ... odpuściłem sobie hehe.Powrót do Bc w sumie tą samą trasą.Mimo upalnej aury,o dziwo mijam cyklistów i to w nie małych ilościach.Przed Kruszynem mijamy się z Nahtahem.Do miasta już rzut beretem.Zaliczam jeszcze w Rynku sklep z wszelkiego rodzaju francuskimi mydłami.Jest ich mnóstwo.Kostki nie są pakowane w jakieś idiotyczne papierki tylko jako "golasy" są schludnie poukładane zapachami na półkach.Dłuuuższa rozmowa z Panią,która tam pracuje i co ważne zna się na rzeczy.W końcu żegnamy się i do domku.Południe a licznik pokazuje ... 31 stopni .Grubo ...