Dziwactwo jak nic.

Sobota, 29 lipca 2023 · dodano: 29.07.2023 | Komentarze 0

Był plan na dziś ale nie wyszło.Raz,że za późno się ogarnąłem żeby ruszyć .., dwa,idiotyczna aplikacja pogodowa w fonie co rusz pokazywała deszcz i burze.Do południa szwendałem się po mieście,odwiedzając chyba wszystkie markety mimo,że wielkopowierzchniowe sklepy to nie moja bajka.Po obiedzie byczenie się na kanapie a o godzinie 18 wychodzę po raz drugi pośmigać.Nic szczególnego ot jazda po najbliższej okolicy.Za to temperatura niższa,słońce powoli idzie spać i zaczęły robić się klimaty.Raj dla fotoamatorów,światło było wspaniałe.W sumie już w trakcie powrotu do domu telefon od Dudysi z propozycją wspólnego,jutrzejszego wyjazdu.Niestety z powodów rodzinnych nie będę mógł uczestniczyć.Tuż przed metą na dojeździe do miasto,gdzieś tam zagrzmiało i nagle pojawiły się chmury i to nie byle jakie,Nawet jakby co to zdążę,do domu może ze dwa kilometry.Jeszcze zaliczam sklep no i jestem.Wpis kończę po godzinie 21 a burzy i deszczu jakoś nie widać hehe ...