Ich TROJE.

Sobota, 21 października 2023 · dodano: 21.10.2023 | Komentarze 1

Nie kojarzyć tytułu wpis broń Bosze z nazwą kiczowatego zespołu hehe.
Kolejny wspólny wyjazd z Dudysią i Nahtahem.Decyzja zapadła wczoraj a potwierdzenie dziś rano.Podjeżdżają rowerami do Bc i ruszamy.Jako przewodnik wyprowadzam nas z miasta i pomykamy główną do Kliczkowa.Będąc na miejscu okazuje się,że na tamtejszym zamku odbywa się Jarmark Hubertusowy.Mimo,że jest słońce i 17 stopni ludzi jakoś mało(może dlatego,że to pora obiadowa?).Stoisk też nie zawiele ale te które są i to co proponują powoduje,że zaczynam się ślinić.Wyroby wędliniarskie,te "zwykłe" jak i z dziczyzny,chleby,kiszonki i wypieki przeróżne to jest to co lubi NASZA TRÓJKA.Robimy zakupy,pijemy kawę i ruszamy w drogę powrotną.Jedziemy do Osieczowa,gdzie obowiązkowo robimy postój przy ulubionym miejscu.Po dłuższej sesji fotograficznej wjazd do Osieczowa,by po chwili wskoczyć na główną do Bc.Luksusowa jazda bo poruszamy się nową ścieżką rowerową,taką z prawdziwego zdarzenia,która biegnie kilka metrów od jezdni.Będąc w mieście,zgodnie z planem idziemy do Baru Pierożek.Siadamy sobie na zewnątrz i zamawiamy pierogi ze szpinakiem w sosie śmietanowym,posypane parmezanem.Cholera,smaczne były.Jeszcze chwila rozmowy i żegnamy się.Jestem pod swoim blokiem(a jest po drugiej stronie ulicy od baru) a przed Nimi jeszcze kilkanaście kilometrów ...