Sielanka.

Wtorek, 3 lipca 2018 · dodano: 03.07.2018 | Komentarze 0

Po pierwszej zmianie i obiedzie,ewakuacja z chałupy.Żona znowu przyniosła jakieś papiery z pracy.Asfaltem do Kliczkowa.W sumie wiocha zabita dechami,aczkolwiek ma swoją historię i kilka (dokładnie trzy) odrestaurowanych,zabytkowych budowli ... FOLWARK KSIĄŻĘCY z przyległą stajnią w której znajdują się konie i padokiem,gdzie można pobrykać na wierzchowcach.W głównym budynku restauracja i pokoje gościnne ... ZAMEK,wiadoma rzecz,potężna budowla a w niej mnóstwo bajerów,sauna,basen,kawiarnia,restauracja (smaczne jedzenie,kiedyś byłem i jadłem,polecam !!!) no i pokoje gościnne (chyba raczej komnaty) ... DWOREK,cudo jak z bajki,do końca lat 70 -tych ubiegłego wieku siedziba Nadleśnictwa Kliczków.Co było wcześniej ... nie wiem.Obecnie podzielony na cztery samodzielne mieszkania.Piękny z zewnątrz jak i w środku.Tak byłem wewnątrz ... zaczepiłem grzecznie Panią,która wyszła na ganek, pytaniem ..., czy mogę zrobić zdjęcie budynku.Ona z uśmiech na twarzy pozwoliła mówiąc,że jestem pierwszą osobą,która spytała się o "pozwoleństwo".Rozmawialiśmy blisko pół godziny i znowu jakoś tak się poczułem,że nie chciało się wracać ... :)