Sprawunkowo.

Środa, 4 lipca 2018 · dodano: 04.07.2018 | Komentarze 4

Do załatwienia kilka spraw na mieście.Czasami się zastanawiam,skąd w 40 tysięcznym miasteczku tyle samochodów ... Ruch sakramencki a,że "ścieżek rowerowych" praktycznie nie ma (tylko obwodnica miejska,raptem coś koło dziewięciu km) trzeba śmigać ulicami.Na Zabobrzu,niespodziewane spotkanie z Nahtahem i jego "bratnią ekipą".Ogólnie dobrze się jechało,co ważne bez nerwów.Znowu wróciły upały,funkcja w liczniku pokazywała ... 32 stopnie temperatury powietrza ...

jotwu
| 07:25 niedziela, 8 lipca 2018 | linkuj Niestety samochodów nie ubywa, więc dla nas rowerzystów coraz trudniej dzielić z nimi szosę zwłaszcza, że posiadacze aut mają wiadomy stosunek do nas. Chyba jestem w lepszej sytuacji od Ciebie bo w Szczecinie mamy sporo ścieżek rowerowych , no i wokół lasy a także bliski dojazd do Niemiec, gdzie jeździ się kulturalniej.
nahtah
| 19:49 środa, 4 lipca 2018 | linkuj Dziś upał doskwierał, chodziliśmy jak muchy ledwo żywe.;)))
Dudysia
| 19:03 środa, 4 lipca 2018 | linkuj "Ścieżki rowerowe " to trochę za dużo powiedziane ,czy one na pewno są dla rowerzystów ? Na tych wysokich krawężnikach ,można sobie zęby powybijać .
montana21
| 14:53 środa, 4 lipca 2018 | linkuj Z jednej strony brak ścieżek rowerowych to plus bo jedzie się zawsze ulicą i tyle, nie trzeba kombinować jak są jakieś bezsensowne fragmenty ddr. Z drugiej strony kierowcy blaszaków przeważnie nie potrafią dzielić jezdni z rowerami. W Brzegu jest podobnie, miasto podobnej wielkości i tak samo ze ścieżkami rowerowymi.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apoto