Pogodowy mętlik.

Sobota, 5 lutego 2022 · dodano: 05.02.2022 | Komentarze 0

Po pracy pojawiam się w domu .., tylko na chwilę.Żona przy laptoku i dokumentach dlatego zmykam na rower.Pogoda dziś delikatnie mówiąc,dziwna.Rano niczego sobie,przed południem zimny wiatr i opady śniegu a po pracy słońce !!! Kiedy wychodziłem na przejażdżkę asfalt suchy.Znowu tylko po mieście bo wiatr pozostał i to dosyć silny.Szwendając się tu i tam zauważyłem dużo budujących się mieszkań i domów w zabudowie blizniaczej.Wszyscy wokół jęczą,ze nie mają pieniędzy,że kredyty strasznie podrożały a z tego co wiem i to z pewnego zródła,wszystkie lokale sprzedawane są praktycznie w mgnieniu oka.W takim razie o co "kaman" ?.Że tak powiem w drodze powrotnej do domu dopadła mnie śnieżyca.No i jak to dzisiaj bywało z pogodą nagle gdzieś zniknęła choć trwała kilka minut.Wchodząc do mieszkania słyszę głos Żony ... "ktoś w porę trafił na obiad".Zaglądam do kuchni a tam na talerzu świeże,gorące ruskie pierogi.Będzie mniam ...