• Sprzęt Stary dobry byczek.

Wieje jak ...

Niedziela, 6 lutego 2022 · dodano: 06.02.2022 | Komentarze 0

Obudziłem się dziś o ... 10.30,normalnie szok.Jeszcze nigdy coś takiego mi się nie przytrafiło.Za oknem nie szczególnie.Widać,że w nocy padało i to chyba mocno.Grunt,że słońce przebija się przez chmury.Po lekkim śniadaniu przebieram się i wskakuję na rower.Już po kilkuset metrach zmiana planów na dzisiejszą jazdę.Niemiłosiernie wieje dlatego uciekam do lasu.Kierunek leśniczówka Bukowy Las.Urokliwe miejsce i budynek ale foty nie robię ponieważ już kiedyś była na blogu (chyba).Przejeżdżając pod A4 widzę wielki baner informujący już o tegorocznym święcie ceramiki.Jakby mało było błota,kałuż i wiatru to na dodatek zaczyna padać drobny deszcz.Prawie przy wylocie z lasu spotykam kilka osób z kijkami,które grzecznie robią mi miejsce na przejazd.Wyskakuję na asfalt w miejscowości Dobra i bocznymi ulicami wjeżdżam do miasta.Będąc pod blokiem nagle w kieszeni rozdzwania się telefon.Nie odbieram bo domyślam się kto to.Chowam rower do piwnicy.Wchodzę do mieszkania a tam świeża gorąca pomidorowa z kluseczkami ...