... wieczorową porą.

Sobota, 12 lutego 2022 · dodano: 12.02.2022 | Komentarze 0

Po godzinie 13 wróciłem z pracy i od razu szok.Syn śpi !!! a zadeklarował się wczoraj,że zrobi dziś obiad.Szybki wyskok do sklepu po pieczywo bo w chlebaku same okruchy.Kiedy wracam młody krząta się w kuchni.Obiad był gotowy w ciągu godziny.Potem chwila lenistwa mimo,że za oknem piękna pogoda.Dawno nie było takiej aury.Ostatnimi czasy non stop wichury i opady deszczu a dziś lekki przymrozek,słońce i błękitne niebo czyli to co lubię.Jednak wychodzę dopiero po południu,kiedy za oknem jest praktycznie ciemno.A dlaczego?Ponieważ miałem zamiar przetestować zestaw oświetlenia,który ostatnio kupiłem a nie było okazji co by sprawdzić jak to hula.W sumie jazda po mieście,choć wyskoczyłem również parę kilometrów za Bolesławiec,żeby ocenić "światełka".Jestem zadowolony bo dały radę.Do miasta wjeżdżam od południowej strony.Przejeżdżając obok kąpieliska Leśny Potok widzę iluminację obiektu i dwa świecące serducha a pod nimi białą ławeczkę.Wiadomo o co chodzie bbrrr hehe.Są też morsy robiące rozgrzewkę.Szybki przelot do centrum gdzie jest lokal z libańskim żarciem.Kupuję chlebek arabski i kilka porcji baklawy.Wiem,że będzie mniam bo kilkakrotnie zaopatrywałem się w te produkty właśnie u nich.