Zakupy na Manhattanie.

Sobota, 9 kwietnia 2022 · dodano: 09.04.2022 | Komentarze 4

Pięknie się spało.Chyba te cztery dni urlopu,jeszcze z zeszłego roku pomogły się zregenerować.Rano lekkie śniadanie,zakupy i włączyła się człowiekowi szwendaczka.Łaziłem po mieszkaniu nie bardzo wiedząc co robić.Na szczęście syn,którego odebrałem we worek ze Szczecina,po prawie pięciomiesięcznym rejsie,poprosił o zakupy na Manhattanie,naszym miejskim targowisku.Jest okazja przejechać się bo z buta nie mam zamiaru zasuwać.Kupiłem to co chciał (zadeklarował się,że to On dzisiaj zrobi obiad) i powrót do domu trochę okrężną drogą.Mam czas.Co z tego,że pogoda trochę do bani.Mimo,że temperatura 7 stopni jest słońce,to miejscami mocno wieje i nie jest to ciepły wiatr.Przez Bożejowice do Rakowic a tam akcja strażaków.Przy domu dwa wozy bojowe i trzeci z drabiną a nic nie widać,żeby coś się działo.O co kaman,nie mam pojęcia.Kilka zdjęć i przed siebie.W trakcie jazdy sms od Dudysii,że gdzieś mnie tam widziała jak śmigam ( ta to zawsze musi wszystko dostrzec haha ).Bokami,wzdłuż Bobru wjeżdżam do miasta.No i właśnie wtedy nastały ciemności i zaczęło padać.Pal licho,mam kurtkę przeciwdeszczową i ... błotniku,wiec dupsko jest suche :).Kawałek ścieżką rowerową na miejskiej obwodnicy i wjeżdżam na "moje" osiedle.W mieszkaniu pusto,syn u moich Rodziców (jakby nie było długo go nie widzieli) więc czekam na jego powrót i obiad,który ma upichcić.Wiem tylko,że będzie mniam ...

andale
| 21:48 niedziela, 10 kwietnia 2022 | linkuj Byłem kilkakrotnie w Bolesławcu, ale w sumie ciekaw jestem, co można zobaczyć także w okolicach :)
sky1967
| 14:23 niedziela, 10 kwietnia 2022 | linkuj andale - daj znać kiedy będziesz w Bc.Podpowiem co można ciekawego zobaczyć w okolicy.

grigor86 -wiadukt kolejowy,jeśli dobrze pamiętam jest jedną z najdłuższych tego typu budowli w Europie a może nawet naj :)
grigor86
| 20:12 sobota, 9 kwietnia 2022 | linkuj Chyba każdy w okolicy ma taki swój mały Manhattan - pamiętam jak nazywano w Swarzędzu osiedle z dwoma blokami 11 piętrowymi właśnie w ten sposób. A ten most jest piękny i trochę akwedukt przypomina.
andale
| 17:07 sobota, 9 kwietnia 2022 | linkuj Piękny ten most. Mam w planach go kiedyś zobaczyć na własne oczy :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emwog