Tragedia ..,

Piątek, 8 kwietnia 2022 · dodano: 08.04.2022 | Komentarze 2

.., kupiłem do wozidełka błotniki.Po obiedzie podjechałem do sklepu i cholera dokonałem zakupu.Nawet mi założyli.Czy to był dobry pomysł,nie wiem.Ci co mnie znają wiem,że napewno wyśmieją mnie.Ja,który całe "życie" jeżdżę bez "ochraniaczy" nagle je kupuję.Choć z drugiej strony,przez ostatnie kilkanaście dni pogoda nie rozpieszczała i kilka razu zmokło a przez to i również zmarzło mi ... siodełko.Więc może ... Ze sklepu na ul.Zabobrze do znajomego handlarza samochodami.Niestety nic nowego nie miał.Potem z górki przez most drogowy nad Bobrem w kierunku centrum.Koło dziadowskiego marketu odbijam w prawo i na chwilę zatrzymuję aby zrobić zdjęcie ciekawego miejsca.Budynki Concordia,byłe Zakłady dziewiarskie Hanka.Przed drugą wojną był tam zakład doświadczalny i hamownia silników lotniczych firmy Messerschmitt.Do dziś pozostały we wnętrzach pozostałości urządzeń.Obecnie funkcjonuje tam jakiś mini zakład produkujący ceramikę i pub ... harleyowców,gdzie grają muzykę na żywo.Chyba nie tak się ubrałem bo poczułem ziąb.A może za długi był postój?Dlatego ruszam,kierunek chałupa.Tuż przy niej wpadam na chwilę do sklepu po ... piwo.Tyle na dziś.
Cały czas męczą mnie te błotniki ...