Koniec gnicia przy świątecznym stole ...

Poniedziałek, 18 kwietnia 2022 · dodano: 18.04.2022 | Komentarze 2

Wczorajszy dzień - jedna,wielka porażka.Chyba nie jestem "rodzinną" osobą ponieważ nie cierpię spędów z taką ilością osób.Za to dziś już spokój.W południe u Rodziców obiad - gołąbki z kiszonej kapusty (mniam).Potem mała kawa, ciacho.Żona na wioskę,bo już był telefon a ja z synem do domku.Pogoda miód malina dlatego szybkie przebieranko w rowerowy ciuch i już mnie nie ma.Słońce,13 stopni na plusie,żyć nie umierać.Plan jest więc jadę.Szybki przelot przez miasto a w Rynku - centrum miasteczka mnóstwo ludzi i tylko język ukraiński słychać.Mocniej cisnę korby i spiepszam jak najszybciej.Przez Oś.Kwiatowe i Przylesie wyjeżdżam z Bolesławca w kierunku Dobrej.Tam wskakuję na główną w kierunku Kliczkowa.Lubię tę trasę ze względu na gładki asfalt i niewielki ruch oraz Bory Dolnośląskie,które właśnie tam się zaczynają.Mijam Kliczków,pod zamkiem mnóstwo aut ale śmigam dalej do Osiecznicy.Tam na rondzie w lewo i kierunek Tomisław.Ale niedaleko za rondem krótki postój co by pstryknąć fotkę uroczego miejsca.Tuż przy ulicy jest "urwisko",oczywiście zabezpieczone barierkami a głęboko w dole przełomy Kwisy - cudo.Spadam do Tomisławia.Tam za kościołem z głównej skręcam w lewo i jestem u celu mojej wycieczki.Wiszący mostek nad rzeką,urokliwe miejsce.Tam spotykam małżeństwo z Polkowic.Uprawiają turystykę motocyklową,jeżdżąc po Polsce i oglądając miejsca,które warto zobaczyć.Poleciłem im jeden taki przystanek do którego po chwili się udali.W "nagrodę" dostałem naklejkę na której widnieje nazwa ich strony w sieci,gdzie można poczytać jak również obejrzeć zdjęcia z ich wojaży.Po krótkiej sesji zdjęciowej przeprowadzam rower po kładce,wskakuję na siodełko i nieśpiesznie jadę sobie przez Osieczów w kierunku Bc.Będą już w mieście sms i za chwilę telefon (wiadomo od kogo haha),krótka refleksyjna rozmowa na temat mijających świąt ...