Nie tak miało być.

Niedziela, 24 kwietnia 2022 · dodano: 24.04.2022 | Komentarze 0

Był plan,który wziął w łeb.Ponoć dziś po południu ma być nawałnica,były nawet ostrzeżenia.Dlatego wymyślam coś innego w sumie nic nadzwyczajnego.Może uda się trochę pośmigać.Po lekkim śniadaniu wyjazd.Pierwszy postój już na ul.Kościszki.Są nowe auta w komisie Chimba.Niestety punkt jest zamknięty ale fotki pstrykam.Po chwili jestem w Łące.Tam drugi komis,tym razem otwarty.Jest auto,które zainteresowało mnie.Nawet wsiadam do niego i odpalam silnik.Wygląda,że wszystko ok.W przyszłym tygodniu,na spokojnie trzeba będzie podjechać z Żoną.Koniec oglądania bo chmur coraz więcej.Wskakuję na rower i do Kraśnika Dolnego.Tam znowu chwila dla fotoreporterów.Jest dom(okazuje się,że sprzedarz),który nie wiem dlaczego zawsze kojarzył mi się z domostwem,żywcem wyjętym z filmu na podstawie powieści Kinga.Dobra,jadę dalej.Po chwili jestem w Kraśniku Górnym,gdzie na skrzyżowaniu skręcam w lewo na Tomaszów Bolesławiecki.Im bliżej Tomaszowa tym zapach z tamteszej piekarni coraz bardziej intensywny.Niestety sklep zamknięty wiec nici ze świeżego pieczywa.Przeskakuję przez "krajówkę" i dalej do przodu.Na następnym lokalnym,małym skrzyżowaniu telefon do Żony,informujący o moich poszukiwaniach "nowego" samochodu.Zaproszenie na rosół z makaronem własnej roboty odrzucam,pogoda jakaś dziwna i niebo coraz bardziej ponure.Po drodze jeszcze zdjęcia zwierzaków.Zwłaszcza klacz z "dzieckiem" rozczuliła mnie.Kierunek lewo i udaję się do Lubkowa.Tam znowu w lewo i przez punkt widokowy w kierunku Iwin.Tam wskakuję na rowerową i spokojnie w kierunku Bolesławca.Jestem trochę zdziwiony,bo po raz pierwszy nie trafiam na wmordewind.Wjeżdżam do miasta na moje osiedle.Po drodze Żabka,gdzie kupuję mały "czarny" chleb(do jutra może braknąć) i po chwili jestem w domku.Obiad mam(zrobiłem rano) no i za chwilę w tv, 108 edycja Liege - Bastogne - Liege.Pozdrawiam wszystkich !!!