Na zwiad ...

Poniedziałek, 2 maja 2022 · dodano: 02.05.2022 | Komentarze 1

... a wyszła jak na moje możliwości niezła pętla.Rano budzę się o ... 8.30 i nawet telefon od Dudysii co by jechać gdzieś wspólnie nie postawił mnie na nogi.A,że były dwie sprawy do załatwienia plus zakupy,trzeba się było jakoś ogarnąć.Dopiero o 14 wychodzę na rower(jakoś doszedłem do siebie).Rowerową do Iwin,potem w lewo i do Lubkowa.Ktoś wczoraj dał ogłoszenie o sprzedaży auta,które mnie interesuje.Będąc na miejscu okazuje się,że już nie aktualne.Nosz k....,jak pech to na całego.Z lekkim wkurwem jadę dalej.Gładkim asfaltem,wśród pól do Wilczego Lasu.Krótki odcinek "krajową" i w lewo na Tomaszów.Następnie do Szczytnicy.Za przejazdem kolejowym zaczyna się podjazd,który ciągnie się do samej miejscowości.Pierwszy raz w tym roku nie zmieniłem przełożenia tzn. na korbie pozostał największy blat,sukces czy jak ?.Będąc na miejscu przelatuję przez całą infrastrukturę paliwowo - tirową mimo,że miałem ochotę na kawę w KFC.Mijam Osłą i dalej w kierunku Gromadki,dokąd prowadzi kilku kilometrowy zjazd.Będąc w stolicy gminy(ale zadupie) zaglądam do Dino.Zakup dwóch gorących kajzerek i czterech parówek(cholera zgłodniałem).Na wylocie z Gromadki, na przystanku autobusowym szamam wcześniej zakupione dobra wszelakie.Kiedy wskakuję na rowerem,mijam się ze znajomym Audi Q5,ciekawe czy mnie poznała.Syty ale nie przeżarty kręcę w kierunku Bolesławca.Asfalt miód malina,ruch aut znikomy tylko zapomniałem o pofałdowanym terenie(dawno mnie tu nie było).Kurcze,więcej pod górkę niż z górki.Jakoś doturlałem się do Kraśnika Dolnego po drodze mijając Krzyżową.Na horyzoncie widać już moje miasto i osiedle na którym mieszkam.Przejeżdżam koło nowo otwartej psiarni,tory kolejowe i jestem praktycznie w Bc.Do domu może ze dwa kilometry.Po drodze jeszcze małe zakupy w Stokrotce i praktycznie jestem na miejscu.Pogoda dopisała,czegóż chcieć więcej ...