To już jest koniec ...

Wtorek, 3 maja 2022 · dodano: 03.05.2022 | Komentarze 1

Ostatni dzień laby,jutro do pracy.Dziś już nie było problemów ze wstawaniem z wyra.Po wizycie w łazience i śniadaniu powoli zbieram się.Pomysł na pętlę jest.Wyjazd z miasta i rowerową do Iwin.Tam już szosą do Kol.Garnczary,gdzie mieszka Teściowa i od piątku rezyduje moja Żona(ta jestem słomianym wdowcem).Zjeżdżając z asfaltu na polną drogę,widzę przed sobą znajomy samochód.Będąc na miejscu okazało się,że to moje panie wracały z kościoła.Posiedziałem godzinkę,przy okazji zjadłem drugie śniadanie(mniam mniam) i w drogę.Na "pamiątkę" pstrykam fotkę posiadłości,którą odwiedziłem.Widoczek myślę niezły,tym bardziej,że w tle widać zamek Grodziec na powulkanicznym wzgórzu.Szutrową przez pola i las do Okmian.Krótki postój na pstryknięcie foty tamteszego pałacu.Kawałek "krajówką" i stop.Tuż przy ulicy w zagrodzie jedzą sobie świeże żarcie dwa kuce.No i znowu zdjęcie.Potem w prawo do Kol.Tomaszów.Szybki przelot i jestem w Szczytnicy.Tam obowiązkowo zdjęcie bocianiego gniazda gdzie mieszkają sobie dwa osobniki.Za chwilę jestem w Tomaszowie i znowu w prawo.Skręcając koło piekarni,zapach świeżo pieczonego chleba mało nie zwala mnie z siodełka.Jadę dalej.Przejeżdżam przez Kraśnik Górny,Kraśnik Dolny, do Bolesławca już niedaleko.Na rogatkach miasta łapie mnie deszcz.Zawisło jakieś dziadostwo nad jednym rejonem i klops.Po kilkuset metrach już po wszystkim.Powoli,tym razem przez centrum,gdzie w ogródkach piwnych okalających Ratusz przesiaduje mnóstwo ludzi kieruję się do domku.To by było na tyle.Łykend udany.Pogoda dopisała więc był rower ...