Podtrzymywanie tradycji ...

Sobota, 25 czerwca 2022 · dodano: 25.06.2022 | Komentarze 0

To już osiem lat jak podtrzymuję tradycję odwiedzania pewnego miejsca.Robię to (przynajmniej się staram) dwa razy w roku,wiosną/latem i jesienią,kiedy natura robi w tym miejscu wieeelkie czary mary.Miało być jutro ale,że zapowiadają znowu 30 stopni jakiegoś Celsjusza dlatego padło hasło ...jadę dziś.O 15.30 wypad z chałupy.Kierunek Ołobok - Parowa i znajdująca się tam,wśród Borów Dolnośląskich ostoja przyrodnicza Asuan (skąd nazwa ?,nie mam pojęcia).Jazda pierwszorzędna.Nie dość,że temperatura znośna (26) na dodatek cudny asfalt i bory wokół mnie,które dają osłonę przed słońcem i niesamowicie pachną.Będąc w Parowej chwila na zakupy w Chacie Polskiej.Do celu jeszcze trochę.Kilka kilometrów leśną drogą i jestem.Słońce już dosyć nisko,więc oświetlenie dla kogoś kto zajmuje się fotografią (to nie ja) niesamowite.Robię foty po czym siadam na ławce i pałaszuję dwie kajzerki plus parówki,które to wcześniej kupiłem.Zeszło mi tam dlatego czas wracać tym bardziej,że nie wziąłem oświetlenia a zanosi się,że wrócę dosyć późno.Powrót obłędny.Jest ciut chłodniej i prawie żadnych aut.Będąc już w Bc zajeżdżam na chwilę do Stokrotki po drobne zakupy,potrzebne do jutrzejszego obiadu.Fajnie było,jutro niestety znowu upał ...