Bluszcz Kolejarzy.

Sobota, 13 sierpnia 2022 · dodano: 13.08.2022 | Komentarze 0

Od rana coś tam przelotnie kropiło a przestało w południe.Do obiadu(lekkiego)zakupy,porządki i dopiero po 16 wychodzę trochę pojeździć.Temperatura 24 i nawet słonko się pokazało.Trochę lasami więcej asfaltami mijając Brzeźnik,Parzyce,Zebrzydową Wieś ląduję w Zebrzydowej Stacyjnej.Dawno mnie tu nie było i chciałem zobaczyć jak wygląda słynny bluszcz porastający dawną wieżę ciśnień na tamtejszej stacji kolejowej.Opisano go nawet w googlach.Szacowany wiek to jakieś 120 - 150 lat.Jak zawsze wygląda imponująco.Po zrobieniu kilku fot pora wracać do domu.Oświetlenie wziąłem bo zapowiada się późny powrót.Trasa tym razem przez Nową Wieś,Kierżno,Osieczów i Dobrą,która praktycznie łączy się z Bolesławcem.Przelot przez miasto gdzie w "przyrynkowych" lokalach mnóstwo ludzi.Ciekawe bo wszyscy wokół mnie płaczą,że nie mają pieniędzy hehe.Po drodze jeszcze chwila postoju bo mus pogadać przez fona z Dudysią na temat ... nowej knajpy,która otwarcie będzie miała w poniedziałek(może być ciekawie).Potem jeszcze chwila na zakupy w Stokrotce i ... jestem w domu ... :).