Obiad na mieście ...

Poniedziałek, 15 sierpnia 2022 · dodano: 15.08.2022 | Komentarze 1

Pobudka.Potem toaleta poranna lekkie śniadanie i wyjazd.Kierunek północ.Przez ul.Kościuszki kieruję się do Łąki.Tam asfaltowym skrótem do Kraśnika Dolnego.Przeskakuję przez główną do Chocianowa i jestem w Kraśniku Górnym.Stamtąd do Tomaszowa Bolesławieckiego.Przy piekarni w prawo i w kierunku DK 94.Znowu w prawo i jestem na głównej.Za cmentarzem w ... prawo i skrajem miejscowości do drogi,która prowadzi do Kol.Kraśnik Górny.Stamtąd do Kruszyna gdzie wjeżdżam na rowerową i po kilkunastu minutach(może trochę więcej)jestem w mieście.W planach było robienie obiadu.Ale,że miałem lenia to jadę do Rynku coś zjeść.Zamawiam szamanie,zajmuję miejsce w "ogródku piwnym" aż tu nagle odzywa się telefon.Dzwoni Żona,słyszę ... "odwróć się za siebie".Patrzam, stoi za moimi plecami roześmiana z koleżanką z pracy(ściągnięto je dziś do roboty,bo Akcja ODRA).Koleżanka się ulatnia a ja zamawiam dodatkowe danie.Jemy wspólnie popijając wszystko schłodzonym piwem.Ot fajna niespodzianka i spotkanie(randka z własną Żoną haha).