• Sprzęt Stary dobry byczek.

Cienko aż głupio ...

Sobota, 20 sierpnia 2022 · dodano: 20.08.2022 | Komentarze 0

Żona na wiosce,ja w mieście.Rano wyskok na chwilę do centrum na stragany.Kupuję chleb na zakwasie i dwa gatunki sera bundz od fajnych dziewuszek z Czarnego Dunajca.Potem obiad i zalegam na kanapie obejrzeć Mistrzostwa Europy kobiet w mtb.O dziwo prognozy się sprawdziły bo za oknem zaczyna padać.Trwało to może raptem z godzinę.Dlatego przebieram się i wychodzę,choć chwilkę pojeździć.Bokami,żeby nie wjechać do centrum(full ludzi)pojawiam się na Bobrowej Ścieżce biegnącej obrzeżami miasta wzdłuż rzeki Bóbr.Dłuższa chwila postoju na zrobienie fotki naszego wiaduktu i rozmowę z Dudysią.Potem kieruję się do nieistniejącej już Zielonogórskiej Kopalni Piasków,po której zostało dosyć duże i urokliwe bajoro(wiadomo,byłe wyrobisko).Stamtąd do osiedla socjalnych mieszkań by po chwili być już na głównej szosie w kierunku Bc.Poruszam się ciągiem pieszo rowerowym.Obok marketu skręt w lewo i jestem na obwodnicy miejskiej.Przejazd obok psiarni i w prawo do miasta.Przez tory kolejowe,obok Lidla i już jestem na ul.Chrobrego.Jest po godzinie 19 i słyszę,że na stadionie miejskim,który jest w pobliżu mojego miejsca zamieszkania gra muzyka.W tym roku właśnie tam jest główna scena trwającego święta.Podjeżdżam więc co by wejść i posłuchać kapeli Żółta Febra.W furtce stoją pseudo ochroniarze w czarnych drelichach,jakaś babcia i gówniarze z niepełno podstawowym w oczach.Okazuje się,że nie mogę wejść z rowerem na koncert.Dziwne,bo hołota z okolicznych wiosek(większość "gości" na święcie)wchodzi sobie z piwem a ja nie mogę.Nie wytrzymałem i posypały się z mojej strony kurwy itp itd.Oberwało się też jakiemuś patafianowi i babce,która była z nim.Na cyckach mieli przywieszki MOSiR Bolesławiec współorganizator.Jakież było ich zdziwienie,że wpuszczani są ludzie z alkoholem.Kij wam wszystkim w oko.Obróciłem się z rowerem i do domu,raptem mam z 500 metrów przed sobą.Ale wpadam jeszcze na chwilę do Stokrotki.Kupuję sobie Jacka.Może po małej szklaneczce przejdzie mi nerw ...

ps.Jednak dopadł mnie deszcz.W sumie praktycznie cały czas padało.