"... tylko w polu biały krzyż ".

Niedziela, 21 sierpnia 2022 · dodano: 21.08.2022 | Komentarze 0

Spałem jak zabity.Obudził mnie telefon o 8.30 z zaproszeniem na obiad.O godzinie 12 melduję się u Rodziców na świeżutkie żeberka w kiszonej kapuście(cholera jak ja to lubię).Potem mała kawa i odmeldowuję się.Jeszcze szybki wyskok(puki nie ma ludzi)do straganu po chleb na zakwasie z czarnuszką.Potem chwila w domu co by się sadło zawiązało i wychodzę coś tam pojeździć.Bokami przez miasto do Bolesławic.Potem Krępnica,Dąbrowa Bolesławiecka.Za ostatnią miescowością chwila postoju.Pstrykam fotkę domu,który zawsze mnie intrygował.Całoroczny czy nie.Malutki,fajniutki posadowiony na schludnej działce.Po chwili przeskok estakadą nad A4 i jestem w Kraśniku Dolnym.Dłuższy postój bo zaciekawiły mnie ... krowy,pasące się za ogrodzeniem,tuż przy drodze.Nie wiem co to za rasa ale są przepiękne.Stado złożone z kilkunastu sztuk podeszło do siatki kiedy się zatrzymałem.Wsadziłem obie dłonie w duże oczka ogrodzenia i prawie każda z nich wylizała mi paluchy.Aż przejeżdżający kierowcy zwalniali,patrzali i uśmiechali się.W końcu ruszam.Skręt w prawo w kierunku Bc i znowu stop.Ten sam gospodarz "trzyma" łanie,sarny nie wiem jak te zwierzaki nazwać.No i znowu podobna sytuacja jak z krowami.Podchodzą do ogrodzenia,dają się głaskać,łaszą się jak pies czy kot.Oczywiście obowiązkowa sesja fajnych cudaków.Koniec tych czułości,wreszcie ruszam.Wskakuję na główną do miasta.Skręcam w prawo i jadę przez Chościeszowice.Wskakuję na ciąg pieszo rowerowy i praktycznie jestem już w Bc.Potem wskauję na obwodnicę,żeby nie jechać przez centrum.Dzięki temu pojawiam się bezpośrednio na moim osiedlu.Po drodze zaglądam jeszcze do Żabki bo wzięła mnie ochota na ... orzeszki ziemne.Chwila moment i jestem w domu.Załapałem się nawet na końcówkę trzeciego etapu Vuelty.Jak na razie nudy.Czekam na Pireneje ...