Po ciężkim tygodniu.

Niedziela, 18 września 2022 · dodano: 18.09.2022 | Komentarze 0

Ciężki tydzień w pracy.Człowiek zajechany jak koń po westernie.I jeszcze ta zryta pogoda.Chłód mi nie przeszkadza ale praktycznie non stop opady deszczu już tak.Dziś też lało do południa i nagle ... przestało.A,że zjedliśmy już z synem wczesny obiad postanowiłem choć troszkę odchamić się na rowerze.Szybko przebieram się i wychodzę.Nawet pojawiło się słońce,chociaż chmury cały czas krążą nad miastem.No i niestety ten silny wiatr,który czasami chciał mnie zdmuchnąć z siodełka.To był główny powód,że szwendałem się tylko po obrzeżach Bolesławca.Z tego co zauważyłem na ul.Przemysłowej już są albo jeszcze w trakcie budowy powstają nowe obozy pracy.Strefa ekonomiczna coraz bardziej się zapełnia budynkami.Z kolei jadąc ścieżką przy obwodnicy miejskiej trafił mnie smutny widok - Opałkowa Chata,gdzie od ćwierćwiecza karmiono ludzi smacznym jadłem zamknięta na cztery spusty a na budynku baner informujący o sprzedaży lokalu.Żal ... Na ul.Mostowej spotykam kolegę rowerzystę.Wiele lat temu otarł się prawie o Wyścig Pokoju a przez 30 lat swojego rowerowania wykręcił prawie 600. tys kilometrów.Czy to dużo czy mało nie mam pojęcia.Rozmowa z nim zawsze napawa mnie optymizmem.Podbudowany na duchu powoli wracam do domu ... bo chmury się zbierają.Prawie koło mojego bloku spotykam jeszcze kumpelę z którą kiedyś pracowałem.Chwila rozmowy i rozstajemy się.Po chwili jestem na miejscu.Było krótko ale fajnie ...