Bazar ...

Niedziela, 25 września 2022 · dodano: 25.09.2022 | Komentarze 0

Wyjazd tuż przed południem.Kierunek nie do końca sprecyzowany.Na ul.Zabobrze spotykam na rowerach sąsiadów z klatki,którzy nie bardzo wiedzieli jak dojechać do Mierzwina na Lawendowy Bazar Nantesa.Zaoferowałem swoją pomoc i we troje udaliśmy się na imprezę.Będąc na miejscu Oni sobie a ja sobie.W sumie nic ciekawego.Ludzi jak na lekarstwo,moze ze względu na wczesną porę.Jednak jedna rzecz zinteresowła mnie ... kozie sery,wędzone z dodatkami i "czyste" naturalne.Trzy stoiska,było w czym wybierać choć tylko kilkanaście rodzajów ale każdego popróbowałem.Kupiłem dwa.Zapakowłem je do plecaka i do domu.Przez Ocice,Zabłocie i Brzeźnik ląduję na DK94 gdzie drogą prostą jak drut kieruję się do Bolesławca.W mieście chwila postoju i sms do syna,czy zrobił coś tam sobie na obiad.Okazuje się,że pojechał odwiedzić koleżankę.No i trafiło na ojca pichcenie czegoś tam świeżego i gorącego.Gdyby nie to szwendałbym się jeszcze bo pogoda dziś idealnie rowerowa.No ale w sumie ... zgłodniałem :).