Imprezowo.

Niedziela, 11 czerwca 2023 · dodano: 11.06.2023 | Komentarze 0

To już u mnie normalne,że w dni wolne od pracy budzę się wcześnie.Tak było też i dzisiaj.Podobno starsi ludzie nie potrzebują długiego spania i widać,że to prawda.Po śniadaniu zabieram się za przygotowanie obiadu.Wyszło tyle,że będzie na dwa dni.Tuż po godzinie 10 przebieranko i wyjazd.Cel - impreza w Krzyżowej.Cykliczny,już VI Turniej Rycerski.Z Bolesławca ul.Kościuszki do Łąki.Potem asfaltem wśród pól do Kraśnika Dolnego gdzie wskakuję na główną i przede mną już tylko docelowa miejscowość.Gdyby nie lekki,przyjemny wiaterek,spiekło by mnie na amen.Będąc na miejscu okazuje się,że chyba za wcześnie przyjechałem,choć wszystko zaczęło się o godzinie 11.Ludzi jak na lekarstwo.Choć po południu myślę,że frekwencja dopisze jak co roku.Obskoczyłem stoiska z jadłem a było w czym wybierać.Popatrzyłem,pośliniłem się i ... tyle.Głodny nie jestem a nawet jeśli bym był,jak później wracać z pełnym żołądkiem.Posiedziałem w cieniu,żeby zobaczyć konkurs strojów w które to byli ubrani członkowie grup rekonstrukcyjnych i pora wracać.Tym samym śladem wracam do Bc.Będąc na miejscu zaliczam myjnię co by trochę odświeżyć rower.Pojawił się mały głód więc do domku na obiad ...