Kozie kopytka ...

Niedziela, 18 czerwca 2023 · dodano: 18.06.2023 | Komentarze 1

Dziś oczy otworzyłem o ... 8.30.Szok,rzadko mi się to zdarza.Tyle co zaliczyłem łazienkę.Nawet śniadania nie jadłem bo w południe idę do Rodziców na obiad(wczorajsze zaproszenie).Po obiedzie chwila na odpoczynek i po godzinie wychodzę z Wozidełkiem na spacer.Kierunek Mierzwin i Lawendowy Bazar Nantes,nawiedzonego przedsiębiorcy z Boleslawca,którego specyfiki odmładzają człowieka i zapewniają długowieczność hehe.Na leśnej drodze za Bc spotykam Daniel55.Chwila rozmowy i rozjeżdżamy się w swoich kierunkach.Po chwili jestem na miejscu.Mimo,że jest po godzinie 14,ludzi jak na lekarstwo(tak jak przewidywałem).Lecz przy stoisku z kozimi serami ustawiła się kolejka.Odczekałem swoje grzecznie z boku i w końcu podszedłem.Miła Pani,ta sama co w tamtym roku,dała mi spróbować wszystkie rodzaje.Bez namysłu(bo smaczne)biorę każdy gatunek,dla Rodziców również.Rzecz jasna rozmawialiśmy dłuższą chwilę i co się okazuje .., Pani prowadzi gospodarstwo o wdzięcznej nazwie KOZIE KOPYTKA w niedalekim Nawojowie Łużyckim.Dostałem wizytówkę i zaproszenie na zakupy.A,że czasami przejeżdżam tamtędy w drodze do Lubania nie omieszkam zawitać.Wszystko to co chciałem mam więc wracam do domku.Będąc w mieście,podjeżdżam jeszcze do Mamy co by dać zakupy i po chwili jestem u siebie.Pogoda dopisała,zakupy udane.Wieczorem będzie wyżerka ...