Dwa tygodnie laby.

Niedziela, 20 sierpnia 2023 · dodano: 20.08.2023 | Komentarze 0

Piątek,ostatni dzień w pracy a od jutra dwa tygodnie urlopu.Dziś,tuż po godzinie 8 wyskakuję do piekarni po świeże bułki(na drogę jak znalazł) na jutrzejszy,kilkudniowy wyjazd z małżonką do Krakowa.Cholera,ostatni raz byłem tam jeszcze za czasów szkoły średniej czyli 40 lat temu !!! Zakupy zostawiam w domku,bidon do uchwytu i już mnie nie ma.Bokami przez miasto(bo trwa święto ceramiki)do Dobrej.Tam na główną i do Kliczkowa,gdzie tuż przed tablicą miejscowości skręt w lewo i do Osieczowa.Przejeżdżam koło leśnego kąpieliska Błękitka,gdzie gwar ludzi słychać już z drogi.Po chwili jestem w Osieczowie,gdzie obowiązkowo krótki postój na pstryknięcie kilku zdjęć.Na drugi śniadanie ciastko,które popijam płynem z bidonu no i ruszam w drogę powrotną.Będąc tuż przed Bc tradycyjnie skręcam w prawo i szybki przelot przez Dobrą,która łączy się z miastem.Boczkiem boczkiem w kierunku osiedla na którym mieszkam.No i jestem na miejscu.Jakiś prysznic i biorę się za obiad ...