Bida z nędzą ...

Niedziela, 10 września 2023 · dodano: 10.09.2023 | Komentarze 0

Ciężki dzień.Może to są skutki wczorajszej,nieudanej wycieczki z biurem podróży do miasta ... Łódź.Było gorąco na dodatek nic ciekawego nie widziałem(oprócz podwórek w kamienicach),po prostu syf,kiła,mogiła.Dziś jeszcze odczuwałem podróż(o nerwach nie wspomnę) bo wróciliśmy po północy.Dawno nie śmigałem,więc wypadałoby coś pokręcić.Przebrany wychodzę z mieszkania w samo południe,kiedy słonko wysoko i mocno grzeje.Jadę do pobliskiego Kruszyna na któryś tam z kolei Zlot Samochodów Zabytkowych.Frekwencja dopisała,zarówno uczestników jak i oglądających było sporo.Pooglądałem,porozmawiałem z właścicielami i ruszam dalej.Okrężną drogą wracam do miasta gdzie trochę snuję się bocznymi uliczkami.Koło budynku sądu spotykam Daniel55.Chwila rozmowy bo czekała na Niego Rodzinka,której obiecał lody i tyle się widzieliśmy.Padnięty i jakiś taki zniesmaczony wracam do domku.Nawet zdjęć nie chciało mi się robić a te które udostępniam są własnością pewnego portalu(aktualne z dzisiejszej imprezy).Może za tydzień będzie lepiej bo dziś totalna kicha ...