Idealnie.

Sobota, 24 lutego 2024 · dodano: 25.02.2024 | Komentarze 0

Rano na zakupy i do garażu po autko co by podjechać do sklepu Marpol.Załatwiłem to co miałem załatwić a Pani Marta (którą serdecznie pozdrawiam) zaparzyła kawę.Przy małej czarnej pogadaliśmy chwilę o rowerowaniu (też kręci kilometry).Potem do domku na lekki obiad (syn robił),chwila odpoczynku i na rower.Wziąłem ze sobą oświetlenie bo było już dosyć późno i wiadomo, będę wracać po zmierzchu.Wypad w konkretne miejsce,wisząca kładka nad Kwisą na pograniczu miejscowości Osieczów i Tomisław.Traska pierwszy sort,świeżo oddaną w ubiegłym roku ścieżką rowerową,taką z prawdziwego zdarzenia.Będąc na miejscu nie jestem sam.Rozmawiam dłuższą chwilę z małżeństwem,które również podjechało w to urokliwe miejsce.Obowiązkowo kilka fot i wracam.Bez szaleństw tą samą trasą.Będąc już w Bc na os.Przylesie,zatrzymuję się obok domu szwagra,który coś tam robi przy drzewkach owocowych.Dłuższa rozmowa i czas na mnie.W ciemnościach wjeżdżam na "moje" osiedle.Dziś było wręcz IDEALNIE ...