Ale za to niedziela ...

Niedziela, 25 lutego 2024 · dodano: 25.02.2024 | Komentarze 1

Lekkie śniadanie,kawa i cykliczny program na pewnym kanale tv.Dopiero później rower.Wypad tak jak wczoraj do konkretnego miejsca.Przez miasto,oś.Kwiatowe i Przylesie do miejscowości Dobra.Tam spotykam na podwórzu znanego mi domu koleżankę z pracy Dorotę z Rodzinką.Dłuższa rozmowa,zaproszenie na kawę niestety odrzuciłem (szkoda bo bardzo sympatyczni ludzie) no bo ... stygnę.Czas jechać.Żegnamy się i w drogę.Wyjeżdżam na główną i do Kliczkowa.Będąc na miejscu zajeżdżam nad zalew przy tamie tylko,że od tyłka strony.Chyba dawno mnie tu nie było bo widzę porobione stanowiska dla wędkarzy.Po chwili nadjeżdża para szoszonów.Rozmawiamy dłuższą chwilę.Są z Lubina.Dla Niej to pierwsza setka w tym roku (myślę,że wyszedł im dłuuuższy dystans).Gadu gadu a tu trzeba wracać.Rozjeżdżamy się w swoich kierunkach.Do Bc wracam przez Osieczów superaśną rowerową.Będąc w mieście spotykam syna,który wyszedł przejść się.Na obiad podsmażam sobie ... czebureki.Cholera,jakie to smaczne.To by było na tyle.