Popołudniowe coś tam.

Poniedziałek, 28 marca 2022 · dodano: 28.03.2022 | Komentarze 0

Po obiedzie Żona w miasto po coś tam a ja na wyro,koła do góry i oglądam powtórkę wczorajszego belgijskiego klasyka.Tak mi się fajnie zrobiło,że mało Morfeusz mnie nie dopadł.Stąd decyzja,że wypadałoby gdzieś wyskoczyć,tym bardziej,że pogoda wyśmienita.Mimo,że na osi prawie godzina 18 temperatura nadal trzyma się na poziomie 17 stopni jakiegoś tam Celsjusza.Wybieram się na rowerową w kierunku Iwin.Już w Kruszynie kurwica mnie bierze.Na ścieżce istny spacerniak.Wszystko i wszyscy łażą i jeżdżą czym się da bez ładu i składu.Na szczęście po kilkuset metrach robi się pusto.I nagle przede mną pojawia się ANIOŁ na ... łyżworolkach.Nie da się "czegoś' takiego po prostu wyprzedzić,więc jechałem za Nim (Nią) :).W Warcie Bolesławieckiej odbijam w lewo w kierunku Tomaszowa ale zmieniam plan,nawrotka koło młyna (czynnego) i wracam na rowerową.Kierunek Bc.Mimo,że słońce naprawdę jest już nisko,nadal utrzymuje się wysoka temperatura.Będąc w domu podbieram Żonie czarkę świeżo ugotowanej pomidorówki.Ma być na jutro ale musiałem spróbować czy ... dobra ? :)