Zapomnieć o wczorajszym dniu ...

Niedziela, 3 kwietnia 2022 · dodano: 03.04.2022 | Komentarze 1

Wczorajszy dzień w pracy - tragedia,ale przeżyłem bo robię dzisiejszy wpis hehe.Dziś z przebudzeniami spałem dłuugo,bo do 8.20.Lekkie śniadanie, łażenie po chałupie z kąta w kąt i nie wiadomo co robić.Miał być rower ale szczerze powiem nie wiedziałem czy to dobry pomysł,czy dam radę.Raz się żyje.Przebieram się i wychodzę - wyjeżdżam z mieszkania.Jest myśl i cel gdzie się udać.Do Warty Bolesławieckiej rowerową.Potem chwilę asfaltem by za pałacem skręcić do lasu i skrótem wyskoczyć tuż przed Wartowicami.Pogoda bez większej tragedii,temperatura 3 na plusie,lekki wiatr,brakuje tylko słońca,które czasami gdzieś tam spoza chmur się pokazuje.Z Wartowic już asfaltem kieruję się do Starych Jaroszowic.Tam,na "rozdrożu" skręt w lewo i pięknym asfaltem do Żeliszowa,mojego celu wycieczki.Chcę zobaczyć z bliska Perłę Żeliszowa,stary ewangelicki kościół,który kilka lat temu został zakupiony przez jakieś Towarzystwo jeśli dobrze pamiętam z Wrocławia.Coś tam remontują,restaurują.Niejednokrotnie przejeżdżałem tamtędy ale nigdy nie podchodziłem bliżej,aż do dziś.Jako ciekawostka, budynek wybudowany jest na planie ... elipsy,rzecz chyba raczej rzadka w architekturze.Robię kilka zdjęć,nawracam i do domu.Po drodze zaglądam do przydrożnego wiejskiego sklepu (uwielbiam takie),żeby kupić "grześka" i kupuję ... trzy słoiczki regionalnego smalcu.Jeden z czosnkiem,drugi z mięsem,trzeci z chrzanem.Będzie mniam.W Starych Jaroszowicach skręcam w lewo w kierunku ... Nowych Jaroszowic,które znajdują się przy głównej w kierunku do Jeleniej Góry.Dostałem troszkę w kość.Nie dość,że kilku kilometrowy podjazd to w szczerym polu wywiało mnie z każdej strony.Będąc już w Nowych ... wjeżdżam na główną i gładkim asfaltem wśród lasu pedałuję do Bolesławca.Teraz tylko obiad (który mam) i oglądanie transmisji Wyścigu dookoła Flandrii.Bałem się dzisiejszego kręcenia ale dałem radę ... Pozdrawiam